منوی اصلی


نویسندگان

...

آرشیو موضوعی

ورزشی

مناسبت ها

یک نکته از هزاران نکته

جدیدترین رکوردها

سیاسی

مطالب زیبا و خواندنی

مذهبی

علمی

اخبارها

فیسبوک

طنز

دانلود ها

سنگر مجازی

سنگر مجازی

داعش

اس ام اس

برنامه اندروید

بازی اندروید

لینک دوستان

سنسی کشفی

♠کسب درآمد واقعی♠

هر چی بگی

مطالب فان

مطالب جالب و خواندنی

کپی پیست کن

مطالب بامزه و خنده دار

ماشین جی تی آی

دبیرستان امام خمینی

مطلب توپ

طوفانی بخند

اموزش کد وبلاگ نویسی

مطالب زیبا و خواندنی

آموزش فوتوشاپ

دانلود اهنگ جدید

ایستگاه آموزش

گروه اموزشی آلم

جزوات کنکوری

قالب وبلاگ

کد های زیبا سازی وبلاگ

سنگر مجازی

اپلود عکس

ردیابی ماشین

حمل هوایی ماینر از چین

لیزر دوچرخه

هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه

جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ شخصی... و آدرس dodotacharta.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 696
بازدید کل : 10929
تعداد مطالب : 198
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

هرچی که بگی تو این وبلاگ هست!


لوگوی دوستان


بر چسب ها




اقای علی قاسمی تسلیت.....

چهار شنبه 7 آبان 1393


درگذشت پدر گرامی تان را

به شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده

و آرزوی صبر و سلامتی برای شما و بازماندگان آن عزیز از دست رفته دارم

شادی روحش الفاتحه مع صلوات



:: برچسب‌ها: اقای علی قاسمی تسلیت,

نوشته شده توسط ... در ساعت 17:13



پیش داوری

دو شنبه 5 آبان 1393

مرد جوانی ، از دانشكده فارغ التحصیل شد . ماهها بود كه ماشین اسپرت زیبایی ، پشت شیشه های یك نمایشگاه به سختی توجهش را جلب كرده بود و از ته دل آرزو می كرد كه روزی صاحب آن ماشین شود . مرد جوان ، از پدرش خواسته بود كه برای هدیه فارغ التحصیلی ، آن ماشین را برایش بخرد . او می دانست كه پدر توانایی خرید آن را دارد .

بلأخره روز فارغ التحصیلی فرارسید و پدرش او را به اتاق مطالعه خصوصی اش فرا خواند و به او گفت : من از داشتن پسر خوبی مثل تو بی نهایت مغرور و شاد هستم و تو را بیش از هر كس دیگری دردنیا دوست دارم . سپس یك جعبه به دست او داد . پسر ، كنجكاو ولی ناامید ، جعبه را گشود و در آن یك انجیل زیبا ، كه روی آن نام او طلاكوب شده بود ، یافت .

با عصبانیت فریادی بر سر پدر كشید و گفت : با تمام مال و دارایی كه داری ، یك انجیل به من میدهی؟

كتاب مقدس را روی میز گذاشت و پدر را ترك كرد .

سالها گذشت و مرد جوان در كار وتجارت موفق شد . خانه زیبایی داشت و خانواده ای فوق العاده . یك روز به این فكر افتاد كه پدرش ، حتماً خیلی پیر شده و باید سری به او بزند . از روز فارغ التحصیلی دیگر او را ندیده بود . اما قبل از اینكه اقدامی بكند ، تلگرامی به دستش رسید كه خبر فوت پدر در آن بود و حاكی از این بود كه پدر ، تمام اموال خود را به او بخشیده است . بنابراین لازم بود فوراً خود را به خانه برساند و به امور رسیدگی نماید .

هنگامی كه به خانه پدر رسید ، در قلبش احساس غم و پشیمانی كرد . اوراق و كاغذهای مهم پدر را گشت و آنها را بررسی نمود و در آنجا، همان انجیل قدیمی را باز یافت . در حالیكه اشك می ریخت انجیل را باز كرد و صفحات آن را ورق زد و كلید یك ماشین را پشت جلد آن پیدا كرد . در كنار آن ، یك برچسب با نام همان نمایشگاه كه ماشین مورد نظر او را داشت ، وجود داشت . روی برچسب تاریخ روز فارغ التحصیلی اش بود و روی آن نوشته شده بود : تمام مبلغ پرداخت شده است .

چند بار در زندگی دعای خیر فرشتگان و جواب مناجاتهایمان را از دست داده ایم فقط برای اینكه به آن صورتی كه انتظار داریم رخ نداده اند ... ؟؟؟!



:: برچسب‌ها: پیش داوری اجتماعی روانشناسی دینی ,

نوشته شده توسط ... در ساعت 16:2



داعش باعث تغییر یک برند معروف شکلات شد

دو شنبه 5 آبان 1393

اواخر سال گذشته، شرکت بلژیکی تولید شکلات ISIS ناچار شد نام خود را که به «ایتالو سویس» اشاره دارد، تغییر دهد، چرا که این نام در حرف لاتین به حرف اختصاری گروه «دولت اسلامی عراق و شام» یا همان «داعش» اشاره دارد.

به گزارش خبرآنلاین،با وجود این که این گروه تندرو، ژوئن گذشته نام خود را به «دولت اسلامی» یا به عبارتی تنها IS تغییر داد، اما شرکت شکولات سازی، همچنان از پیامدهای نام سابق گروه رنج می‌برد.

نام پیشین شرکت که در سال ۱۹۲۳ تاسیس شده، «ایتالو سوئیس» بود که آن‌را بنیانگذارش نهاد. او این حرفه‌را در ایتالیا و سوئیس آموخته بود. مدیران شرکت در سال ۲۰۱۳، تصمیم گرفتند نام شرکت را به ISIS تغییر دهند.

دزریه لیبریت مدیر بازاریابی شرکت به خبرگزاری رویترز گفت که مدیران نام ISIS برگزیدند تا یک «بِرَند» تجاری باشد، اما ظهور سازمانی تروریستی که نام اختصاریش همان نام شرکت است را انتظار نداشتند.

او افزود: «چنانچه می‌دانستیم هیچ‌گاه این نام را انتخاب نمی‌کردیم.»

لیبریت ادامه داد: «بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی که با آن‌ها معامله می‌کنیم، به دلیل نگاه منفی مشتری‌ها به نام، دیگر نمی‌توانند مقادیر زیادی از محصولاتمان را بخرند.»

از این رو شرکت تصمیم گرفت نام خود را به نام خانوادگی صاحبانش، یعنی «لیبریت» تغییر دهد.

این شرکت سالانه بیش از ۵هزار تن شکلات تولید می‌کند و در سال حدود ۴میلیون دلار درآمد دارد. 



:: برچسب‌ها: داعش باعث تغییر یک برند معروف شکلات شد ,

نوشته شده توسط ... در ساعت 15:32



دانلود مداحی بسیار زیبای حاج محمود کریمی

یک شنبه 4 آبان 1393

دانلود مداحی پائین



:: برچسب‌ها: دانلود مداحی بسیار زیبای حاج محمود کریمی,

نوشته شده توسط ... در ساعت 17:4



همکاری برخی از همفکران داخلی با غربی ها در ماجرای اسیدپاشی!

شنبه 3 آبان 1393

این مرجع تقلید تصریح کرد:متأسفانه بعضى از سیاست‌مداران عقده‌اى آمریکایى و اروپایى براى این‌که از اسلام و مخصوصآ جمهورى اسلامى انتقام بگیرند آن را به دروغ و نیرنگ مرتبط با مسأله حجاب شمردند و متأسفانه بعضى از همفکران داخلى آنها نیز همین نغمه شوم را سر دادند و با آنها هماهنگ شدند تا روى پرونده امر به معروف و نهى از منکر که در مجلس شوراى اسلامى مطرح است تأثیر بگذارند.

آیت الله مکارم شیرازی در پاسخ به استفتایی در خصوص مسئله اخیر اسید پاشی در اصفهان و گره زدن آن به مسئله حجاب  و کمرنگ کردن فریضه امربه معروف و نهی از منکر اظهار داشت: هیچ فقیهى از فقهاى اسلام اجازه نمى‌دهد که براى رعایت مسأله حجاب دست به کارهاى خشن زنند یا به کسى آسیب برسانند و اگر کسى چنین کند مجازات و دیه دارد. متأسفانه اخیراً اسیدپاشى‌هاى مشکوکى در بعضى از شهرستان‌ها صورت گرفت که مسئولین انتظامى پس از تحقیق تصریح کردند مطلقا ارتباطى با مسأله حجاب نداشته و قوه قضائیه نیز تأکید کرد که عاملان آن به اشد مجازات خواهند رسید.



:: موضوعات مرتبط: سیاسی، ، ،
:: برچسب‌ها: همکاری برخی از همفکران داخلی با غربی ها در ماجرای اسیدپاشی!,
ادامه ی مطلب ...

نوشته شده توسط ... در ساعت 16:39



از عاشورای 61 تا عاشورای1431/

شنبه 3 آبان 1393

پنج سالی از فتنه 88 و حرمت شکنی سران فتنه و اردوکشان خیابانی‌اش می گذرد؛ 5 سالی که ایران به انتظار نشسته است تا بالاخره سران حرمت شکن روز عاشورای حسینی به کیفر گناهشان برسند. مردم در آن سال، 9 دی را رقم زدند و از آن پس زبان در دهان و قلم در دستان هواخواهان سیاسی سران فتنه که همه چیز را فدای تحزبشان می‌کنند، علی‌رغم میل باطنیشان، چوب شد و تا مدتها کسی جرات هواخواهی از سران فتنه را نداشت.

از آن روز، ساله گذشته است و در آستانه محرم و عاشورایی دیگر، حجت الاسلام حسن روحانی در سفر استانی زنجان، کلماتی را بر زبان آورد که بر تمامی حماسه آفرینان 9 دی تلخ آمد. او اگر چه به طور مستقیم از سران فاسد فتنه سخنی بر زبان نباورد ولی در فخوای کلام او اینچنین برداشت می‌شد که روحانی به دنبال آزادی سران فتنه است؛ را که هیچ گناهی در کشور بالاتر از گناه سران فتنه نیست و ملت و نظام نیز تا کنون این گناه را نبخشیده‌اند و خواستار محاکمه سران فتنه صهیونیستی 88 هستند. روحانی در این سفر گفت که "من در جامعه کسی را نمی‌شناسم که گناهی بالاتر از گناه حر و عظیم‌الشأنی را در تاریخ بعد از پیامبر(ص) و امام علی(ع) جز ابا عبدالله الحسین(ع) نمی‌شناسم که در برابر سری که حر در برابرش خم کرد، گذشت کرده و او را در آغوش کشید".

در حوادث سال 88، میل به دیکتاتوری سران فتنه و رویکرد حق به جانب آنان، ده ها نفر از جوانان این مرز و بوم در فتنه 88 به شهادت رسیدند ولیکن آنان نه تنها از منش دیکتاتوری‌شان عقب ننشستند، بلکه پر توقع‌تر از گذشته خود را طلبکار از نظام نیز می‌دانستند. هر چند که مقایسه جنایت سران فتنه با جناب حر قیاس مع الفارق است ولیکن در یک نگاه ساده و کلی می‌توان به توبه حر و جبران اشتباهش اشاره کرد.

در روز عاشورا اگر جناب حر بر اشتباهش پی نمی‌برد و جبران اشتباهش را نمی‌کرد، قطعا بخشیده نمی‌شد؛ ضمن اینکه آنچا جناب ایشان را از سران فتنه متمایز می‌کند، ادب در برابر امام حسین (ع) و عدم توهین به ساحت مقدس حضرت زهرا(س) بود؛ موضوعی که در تار و پود سران فتنه ردی از آن نیست. سران فتنه ( که از قضا یکی از آنها آرایی کمتر از آرای باطله داشت)  نظام را به انواع تهمت ها متهم کردند. تهمتهایی همچون تجاوز به زندانیان که آنان به نظام زدند، حتی دشمنان نظام نیز به نظام مقدس جمهوری اسلامی نزده بودند.

اما مقایسه رفتار سران فتنه در عاشورای 88 و جناب حربن یزید ریاحی، بهترین شیوه برای فهماندن فرق بین حر و سران ملعون و منحوس فتنه 88 است.



:: موضوعات مرتبط: سیاسی، ، ،
:: برچسب‌ها: از عاشورای 61 تا عاشورای1431/ ,
ادامه ی مطلب ...

نوشته شده توسط ... در ساعت 16:37



پاسخ به سوالات درباره عزاداری، برهنه‌ شدن، قمه‌زنی، مداحی و ... مطابق فتاوای رهبر معظم انقلاب

شنبه 3 آبان 1393

یک عزاداری مورد رضایت اهل بیت (ع) چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

در جواب باید عرض کنیم عزاداری دو حیث دارد: یک حیث محتوایی است و مطالبی که گفته می‌شود، یک حیث قالب و شیوه عزاداری است. از نظر محتوا آنچه که گفته می‌شود نباید مطالب حرام و خلاف شرعی باشد، یعنی دروغ نباشد، غلو نباشد، موجب وهن به مذهب نباشد، موجب تنقیص مقام اباعبدالله (ع) و معصومین (ع) نباشد و همچنین موجب پایین آمدن مقام خود مومنین و عزاداران هم نباشد؛ یعنی از نظر محتوا یعنی مطالب مستند باشد، خلاف عقاید مکتب اهل بیت نباشد، خلاف مرام اهل بیت نباشد الی آخر که توضیح داده شد. نسبت به شیوه عزادارای اولا همراه با کار حرام نباشد مثل موسیقی حرام و امثال اینها، و موجب وهن مذهب هم نباشد، یعنی کاری نکنند که سوژه به دست دشمنان بیافتد و با این شیوه عزاداری که داریم، آنها علیه مکتب اهل بیت و پیروان مکتب اهل بیت تبلیغ سو داشته باشند. اجمالا این را می‌توانیم ویژگی‌های عزاداری مناسب مورد رضایت اهل بیت برشماریم.



:: برچسب‌ها: پاسخ به سوالات درباره عزاداری، برهنه‌ شدن، قمه‌زنی، مداحی و , , , مطابق فتاوای رهبر معظم انقلاب,
ادامه ی مطلب ...

نوشته شده توسط ... در ساعت 16:17



تجمع اصفهانی ها در اعتراض به اسید‌پاشی‌ های اخیر

جمعه 2 آبان 1393

شماری از زنان و مردان اصفهانی حوالی ساعت 10 امروز (چهارشنبه) با تجمع در مقابل دادگستری کل استان اصفهان، شعارهای «دادستان، دادستان جواب ما را بده» و «استاندار، استاندار جواب ما را بده، سر دادند.
 
به گزارش ایرنا، «اصفهان شهر ماست امنیت حق ماست » و «دختر با حیایم حمایتت می کنیم» از دیگر شعارهای تجمع کنندگان بود.
 
هنگام تجمع که ساعاتی پیش پایان یافت، تعداد قابل توجهی از ماموران انتظامی در داخل و بیرون ساختمان دادگستری اصفهان بر اوضاع نظارت داشتند.
 
با شروع تجمع ورودی خیابان نیکبخت که دادگستری استان اصفهان در آن قرار دارد بر روی خودروها بسته شد و با وجود حضور ماموران، تجمع کنندگان در این خیابان در رفت و آمد بودند.
 
برخی از تجمع کنندگان که تعداد آنان نزدیک به یک هزار نفر تخمین زده می شد، با دوربین تلفن های همراه خود اقدام به تهیه عکس و فیلم از این تجمع کردند.
 
مردم اصفهان در چند روز اخیر به شیوه های مختلف از جمله از طریق شبکه های اجتماعی در اعتراض به اسیدپاشی ها به روی زنان یا دختران اصفهانی که موجی از انزجار عمومی ایجاد کرد، دعوت به تجمع کردند.
 
غلامحسین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه و سخنگوی دستگاه قضا روز دوشنبه این هفته در گفت و گوی مطبوعاتی با خبرنگاران گفت که مجازات اسیدپاشان باید به گونه ای باشد که تصور آن به ذهن کسی خطور نکند.
 
وقوع حداقل دو مورد اسید پاشی منجر به صدمه شدید دو زن جوان در مهر ماه جاری سبب ترس و نگرانی بسیاری از خانواده های اصفهانی شده است.
 
پلیس در کمتر از یک هفته بعد از اسیدپاشی ها گفت که سرنخ های محکمی از عاملان این حادثه را در اختیار دارد.
 
 
((برای دیدن بقیه تصاویر به ادامه مطلب رجوع فرمائید))


:: برچسب‌ها: تجمع اصفهانی ها در اعتراض به اسید‌پاشی‌ های اخیر ,
ادامه ی مطلب ...

نوشته شده توسط ... در ساعت 21:11



یا اباعبدالله الحسین دوباره محرم امد و ...

چهار شنبه 30 مهر 1393



:: برچسب‌ها: یا اباعبدالله الحسین دوباره محرم امد و , محرم,

نوشته شده توسط ... در ساعت 19:46



قابل توجه مردان با حجاب.....

سه شنبه 29 مهر 1393



:: برچسب‌ها: قابل توجه مردان با حجاب, , , , ,

نوشته شده توسط ... در ساعت 23:37



آیت الله مهدوی کنی دارفانی را وداع گفت/ بازخوانی زندگی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نامه عالم مجاهد

سه شنبه 29 مهر 1393

آیت الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری امروز در سن 83 سالگی بر اثر عارضه قلبی دارفانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم انصاریان رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری صبح امروز(سه‌شنبه) به ملکوت اعلی پیوست.

رییس مجلس خبرگان رهبری در روز چهارشنبه 14خرداد 93 و پس از شرکت در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام امت دچار حمله قلبی و به بیمارستان بهمن منتقل شد.

وی ساعتی پیش در بیمارستان قلب شهید رجایی در سن 83 سالگی دارفانی را وداع گفت. 

خبرگزاری مهر این ضایعه را به رهبر معظم انقلاب، حوزه های علمیه و ملت شریف ایران تسلیت عرض می نماید.

وی در سال ۱۳۱۰ در کن، حومه تهران به دنیا آمد. دبیرکلی جامعه روحانیت مبارز، ریاست مجلس خبرگان رهبری و ریاست حوزه علمیه مروی و دانشگاه امام صادق(ع) از جمله مسئولیت های کنونی وی بود. وی از پیش از انقلاب استاد درس اخلاق اسلامی و از روحانیون برجسته مخالف حکومت پهلوی بود و پس از انقلاب نیز یکی از ۵ روحانی بود که هستهٔ اصلی شورای انقلاب را تشکیل می‌دادند. وی بعد از انقلاب به عنوان وزیر کشور و کفیل نخست‌وزیری پس از ترور شهیدان رجایی و باهنر به انجام خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت.

زندگینامه این عالم بزرگوار در ادامه مطالب



:: برچسب‌ها: آیت الله مهدوی کنی دارفانی را وداع گفت/ بازخوانی زندگی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نامه عالم مجاهد,
ادامه ی مطلب ...

نوشته شده توسط ... در ساعت 16:38



روحانی رحلت آیت‌الله مهدوی‌کنی را تسلیت گفت/ اعلام ۲ روز عزای عمومی در سراسر کشور

سه شنبه 29 مهر 1393

رئیس‌جمهور در پیامی رحلت رئیس مجلس خبرگان رهبری را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مجلس خبرگان رهبری، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها، خاندان مکرم آن مرحوم، جامعه روحانیت و خانواده انقلاب و ملت بزرگ ایران تسلیت گفت. 

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور در پیامی رحلت حضرت آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مجلس خبرگان رهبری، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها، خاندان مکرم آن مرحوم، جامعه روحانیت و خانواده انقلاب و ملت بزرگ ایران تسلیت گفت.

روحانی در این پیام تصریح ‌کرد «دولت جمهوری اسلامی ایران به نشان احترام به خدمات این عالم بزرگ انقلابی، دو روز عزای عمومی در سراسر کشور اعلام می‌کند.»

متن پیام تسلیت رئیس‌جمهور به این شرح است:

 



:: برچسب‌ها: روحانی رحلت آیت‌الله مهدوی‌کنی را تسلیت گفت/ اعلام ۲ روز عزای عمومی در سراسر کشور,
ادامه ی مطلب ...

نوشته شده توسط ... در ساعت 16:32



پیام تسلیت ایت الله خامنه ای در پی درگذشت حضرت آیت‌الله مهدوی کنی

سه شنبه 29 مهر 1393

در پی ارتحال عالم مجاهد و پارسا حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی رضوان‌الله‌علیه، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام تسلیتی با اشاره به نقش‌آفرینی شجاعانه‌ی این یار صادق و وفادار امام بزرگوار در همه عرصه‌های مهم کشور تأکید کردند: این انسان بزرگ و پرهیزگار، همه جا و همه وقت در موضع یک عالم دینی و یک سیاستمدار صادق و یک انقلابی صریح ظاهر شد و همه‌ی وزن وزین خود را در همه‌ی حوادث این سال‌ها در کفه‌ی حق و حقیقت نهاد.
متن پیام به این شرح است:



:: برچسب‌ها: رئیس مجلس خبرگان, ایت الله مهدوی کنی, رحلت مهدوی کنی, پیام تسلیت اقا, رحلت ایت الله مهدوی کنی,
ادامه ی مطلب ...

نوشته شده توسط ... در ساعت 16:23



مثلث بر مودا

دو شنبه 28 مهر 1393

مثلث بر مودا

Dodotacharta.loxblog.com

تا حالا نشده کسی

 واردش بشه بتونه ازش بیاد بیرون؟؟؟؟؟



:: برچسب‌ها: مثلث بر مودا وبسایتی,

نوشته شده توسط ... در ساعت 15:8



اشتباه رو پیدا کن...

دو شنبه 28 مهر 1393

اگه گفتی اشتباهش کجاست؟

بسم الله الرحمن الرحیم

قل هو الله احد الله الصمد لم یلد و لم یولد و لم یکن له کفوا احد

بسم الله الرحمن الرحیم

قل هو الله احد الله الصمد لم یلد و لم یولد و لم یکن له کفوا احد

بسم الله الرحمن الرحیم

قل هو الله احد الله الصمد لم یلد و لم یولد و لم یکن له کفوا احد

خوب دیگه نگرد

اشتباهی نداره

ثواب ختم یه قرآن را بردی 

منم تو ثوابتون شریکم



:: برچسب‌ها: اشتباه رو پیدا کن, , , ,

نوشته شده توسط ... در ساعت 15:7



درباره



بارالها... از كوي تو بيرون نرود پاي خيالم نكند فرق به حالم چه براني،چه بخواني ... چه به اوجم برساني چه به خاكم بكشاني ... نه من آنم كه برنجم نه تو آني كه براني.. نه من آنم كه ز فيض نگهت چشم بپوشم نه تو آني كه گدا را ننوازي به نگاهي در اگر باز نگردد... نروم باز به جايي پشت ديوار نشينم چو گدا بر سر راهي كس به غير از تو نخواهم چه بخواهي چه نخواهي باز كن در كه جز اين خانه مرا نيست پناهي
miladseifi2015@gmail.com


مطالب پیشین

کاریکاتوری در مورد کنکور سراسری
اخبار کامل کنکور سراسری 94
(کاریکاتور) توافق لوزان!
واکنش احمدی نژاد به توافق لوزان +عکس
توافق لوزان سویس
اینطوری فرمون میدناااا
مراسم خواستگاری این روزه
غم نان...
تفاوت بین عذرخواهی مردها و زن ها
حجاب..
قابل توجه دشمنان وطن...
ترسناک ترین سقوط آزاد در جهان (عکس)
سال نو بر تمام ایرانی های با غیرت مبارک باد
فرا رسیدن دهه اول فاطمیه تسلیت باد
با عرض پوزش
قانون اول فیزیک در کارتون ها
اغاز امامت حضرت مهدی (عج) مبارک
شهدات امام حسن عسکری تسلیت باد
ریگ جن؛ مثلث برمودای ایران (منطقه نفرین شده)
40 قانون عجیب دنیا




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by dodotacharta