منوی اصلی


نویسندگان

...

آرشیو موضوعی

ورزشی

مناسبت ها

یک نکته از هزاران نکته

جدیدترین رکوردها

سیاسی

مطالب زیبا و خواندنی

مذهبی

علمی

اخبارها

فیسبوک

طنز

دانلود ها

سنگر مجازی

سنگر مجازی

داعش

اس ام اس

برنامه اندروید

بازی اندروید

لینک دوستان

سنسی کشفی

♠کسب درآمد واقعی♠

هر چی بگی

مطالب فان

مطالب جالب و خواندنی

کپی پیست کن

مطالب بامزه و خنده دار

ماشین جی تی آی

دبیرستان امام خمینی

مطلب توپ

طوفانی بخند

اموزش کد وبلاگ نویسی

مطالب زیبا و خواندنی

آموزش فوتوشاپ

دانلود اهنگ جدید

ایستگاه آموزش

گروه اموزشی آلم

جزوات کنکوری

قالب وبلاگ

کد های زیبا سازی وبلاگ

سنگر مجازی

اپلود عکس

ردیابی ماشین

حمل هوایی ماینر از چین

لیزر دوچرخه

هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه

جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ شخصی... و آدرس dodotacharta.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 681
بازدید کل : 10914
تعداد مطالب : 198
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

هرچی که بگی تو این وبلاگ هست!


لوگوی دوستان


بر چسب ها




نظریه تلسكوپ برای اولین بار توسط چه كسی مطرح شد؟

دو شنبه 21 مهر 1393

 

ممكن است پاسخ دهید : ((خوب معلومه گالیله)) اما این طور نیست 



:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: نور , چشم , دور , تلسكوپ , گالیله , كتاب , ,
ادامه ی مطلب ...

نوشته شده توسط ... در ساعت 14:27



۱۴ دانستنی جالب در مورد اینترنت

دو شنبه 21 مهر 1393

گاهی بد نیست که با زبان اعداد، مروری بر اینترنت داشته باشیم، پدیده‌ای که سخت وابسته‌اش هستیم:

۱- اینترنت چقدر بزرگ است؟!
گوگل، تخمین می‌زند که در اینترنت ۵ میلیون ترابایت، اطلاعات وجود داشته باشد که معالدل ۵ میلیارد گیگابایت یا ۵ تریلیون مگابایت است. از انجا که مغز انسان ظرفیتی حدود یک تا ۱۰ ترابایت دارد، اگر متوسط ظرفیت مغز را ۵ ترابایت در نظر بگیریم، اینترنت معادل ظرفیت مفز یک میلیون انسان است.

بیایید حجم اطلاعات اینترنت را طور دیگری معادل‌سازی کنیم تا تصورش برایمان آسان‌تر شود. یک ترابایت را می‌توان روی ۲۱۲ DVD یا ۴۰ دیسک بلوری blue ray ضبط کرد. به این ترتیب برای ذخیره‌سازی کل اینترنت به یک میلیارد DVD یا ۲۰۰ میلیون دیسک بلوری نیاز داریم!



:: برچسب‌ها: نکاتی در مورد اینترنت, رازهای نهفته اینترنت,
ادامه ی مطلب ...

نوشته شده توسط ... در ساعت 14:6



عید غدیر خم مبارک

دو شنبه 21 مهر 1393

چه کوتاه است فاصله ظهر غدیر تا ظهر عاشورا!



:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: عید غدیر مبارک باد,
ادامه ی مطلب ...

نوشته شده توسط ... در ساعت 13:48



عید غدیر برتمام شیعیان جهان مبارک باد.

دو شنبه 21 مهر 1393

بر عید غدیر عید اکبر صلوات
بر چهره ی نورانی حیدر صلوات
بر فاطمه این عید هزاران تبریک
بر یک یک اهل بیت کوثر صلوات
عید سعید غدیر خم مبارک باد

 

دانلود مولودی عید غدیر



:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: عید غدیر مبارک, عید غدیر, غدیر, بهترین عید شیعیان,

نوشته شده توسط ... در ساعت 12:28



امار و اطلاعات فیسبوک

سه شنبه 15 مهر 1393



:: برچسب‌ها: امار اطلاعات فیسبوک, علائم اعتیادی به فیسبوک,

نوشته شده توسط ... در ساعت 7:32



فیس بوک سومین کشور پرجمعیت دنیا!

سه شنبه 15 مهر 1393

 با عبور کاربران فیس بوک از مرز 500 میلیون نفر در سرتاسر جهان، این شبکه اجتماعی اینترنتی را می توان پس از چین و هند سومین کشور پر جمعیت دنیا دانست.

به گزارش مهر به نقل از روزنامه لوموند، این شبکه اجتماعی که از 6 سال پیش وارد دنیای مجازی شده، با توجه خواسته های مخاطبان در دنیای مجازی توانسته روز به روز بر جمعیت خود بیفزاید.

بر این اساس، هم اکنون کاربران فیس بوک از مرز 500 میلیون نفر گذشته و احتمال اینکه در آینده این کاربران به یک میلیارد نفر هم برسد وجود دارد.

البته انتقادی که نسبت به فیس بوک وارد است، این است که این شبکه مجازی حریم های خصوصی که باید محترم شمرده شود را در برخی موارد زیر پا می گذارد، امری که مدیران فیس بوک را هم به اندیشیدن چاره ای برای آن واداشته است.

از سوی دیگر، با وجود اینکه مدیران فیس بوک به درآمدهای حاصل از این شبکه اینترنتی اشاره ای نمی کنند، اما ارزیابی کارشناسان از سود یک میلیارد دلاری برای مدیران این شبکه تا پایان سال جاری خبر می دهد.

فیس ‌بوک (Facebook) در ۴ فوریه ۲۰۰۴ به ابتکار "مارک زوکربرگ" یکی از دانشجویان دانشگاه هاروارد آمریکا وجود آمد. فیس بوک از شبکه‌های اجتماعی مجازی است به واسطه آن می‌شود با دوستانی که دارای حساب کاربری در این شبکه هستند

عکس، فیلم یا پیغام به اشتراک گذاشت. فیس بوک هم اکنون به طور رایگان در اختیار مردم جهان قرار دارد.

وبگاه فیس‌بوک بیش از 500 میلیون کاربرد دارد و هم‌اکنون به ۴۰ زبان از جمله فارسی، قابل دسترس بوده و ۷۰ درصد از کاربران آن در خارج از ایالات متحده هستند.

لازم به یادآوری است که شبکه های اجتماعی اینترنتی چون فیس بوک گاهی برای اهداف سیاسی علیه برخی کشورهای مخالف غرب نیز مورد استفاده قرار می گیرند. 



:: برچسب‌ها: فیس بوک سومین کشور پرجمعیت دنیا!, فیسبوک,

نوشته شده توسط ... در ساعت 7:31



سوتی اوباما موقع تلفن کردن

سه شنبه 15 مهر 1393



:: برچسب‌ها: عکس , تلفن , اوباما , عکس جالب , سوتی , جالب ,

نوشته شده توسط ... در ساعت 7:9



چرا فيس بوك آبي است؛ شش حقيقت در مورد مارك زاكربرگ

سه شنبه 15 مهر 1393

 

 زندگي شخصي مارك زاكر برگ يكي از موسسان شبكه اجتماعي فيس بوك كه تاكنون نسبتا ناشناخته مانده است به زودي علني خواهد شد. يك فيلم سينمايي به نام « شبكه اجتماعي» كه زندگي زاكربرگ با آميزه اي داستاني موضوع آن است از روز اول اكتبر روي اكران خواهد رفت.

اين فيلم بدون ترديد بر شهرت بنيانگذار ۲۶ ساله فيس بوك خواهد افزود كه اكنون نيز جزو چهره هاي سرشناس جهان است و وب سايت گروهي – اجتماعي وي بيش از نيم ميليارد نفر مشترك دارد.

شبكه خبري سي ان ان براساس جستجو و تحقيق در شبكه اينترنت شش حقيقت كمتر شناخته شده و طنز آميز در مورد مارك زاكربرگ را فهرست كرده است. بخش اعظم اين تحقيقات براساس مطلبي است كه ماه پيش درمجله «نيويوركر» به چاپ رسيد و از لحظه انتشار تاكنون مراجعات و خوانندگان فراواني را به خود جلب كرده است.



:: برچسب‌ها: چرا فیسبوک آبی است؟,
ادامه ی مطلب ...

نوشته شده توسط ... در ساعت 7:7



مايكروسافت براي آيفون مراسم تشييع جنازه برگزار كرد

سه شنبه 15 مهر 1393

ظاهرا مايكروسافت عادت به ادعاهايي دارد كه با منطق سازگار نيستند، يادمان نمي‌رود كه مثلا چندي پيش مايكروسافت مرورگر اينترنت اكسپلورر را از بعضي جهات از جمله امنيت، برتر از فايرفاكس معرفي كرده بود!

امروز، مايكروسافت تكميل شدن سيستم عامل ويندوز فون ۷ را جشن گرفت و به همين مناسبت كارمندان اين شركت در مقر اصلي مايكروسافت در ردموند واشنگتن،‌ رژه رفتند. اين سيستم عامل ۱۱ اكتبر به صورت رسمي در نيويورك، معرفي خواهد شد.

رژه رفتن چيز بدي نيست، ولي آنها در اين مراسم در يك نمايس سمبوليك آيفون و بلكبري را كفن كردند، در تابوت گذاشتند و نعش‌كشي كردند!

اين كار متعاقب اظهار نظر يكي از مقامات مايكروسافت به نام كوين ترنر صورت گرفت كه چندي پيش گفته بود: «به نظر مي‌رسد كه آيفون ۴، ويستاي آنها باشد و من خيلي با اين مسئله حال مي‌كنم.»

اما جالب است كه بدانيد عكس‌هاي اين مراسم كه توسط يكي از كارمندان مايكروسافت گرفته به نام Carl J گرفته شده است و در فيلكر آپلود شده است با گوشي اندروييدي Evo 4G گرفته شده است. 



:: برچسب‌ها: تشیع جنازه ایفون به دست شرکت ماکروسافت,

نوشته شده توسط ... در ساعت 7:5



نامه انیشتین به ایت الله بروجری

سه شنبه 15 مهر 1393

 

 

آلبرت اینشتین در رساله­ی پایانی عمر خود با عنوان : دی ارکلرونگ"، یعنی : بیانیه" ، که در سال 1954 ( =1333ش ) آن را در آمریکا و به آلمانی نوشته است اسلام را بر تمامی ادیان جهان ترجیح می­دهد و آن را کامل­ترین و معقول­ترین دین می­داند. این رساله در حقیقت همان نامه نگاری محرمانه­ی اینشتین با آیت­الله العظمی بروجردی (فوت 1340 ش = 1961 م) است که توسط مترجمین برگزیده­ی شاه ایران و به صورت محرمانه صورت پذیرفته است.

اینشتین در این رساله "نظریه نسبیت" خو درا با آیاتی از قرآن کریم و احادیثی از نهج­البلاغه و بیش از همه بحارالانوار علامه­ی مجلسی (که از عربی به انگلیسی و ... توسط حمیدرضا پهلوی (فوت 1371 ش) و ... ترجمه و تحت نظر آیت الله بروجردی شرح می­شده تطبیق داده و نوشته که هیچ جا در هیچ مذهبی چنین احادیث پر مغزی یافت نمی­شود و تنها این مذهب شیعه است که احادیث پیشوایان آن نظریه پیچیده "نسبیت" را ارائه داده ولی اکثر دانشمندان نفهمیده­اند. از آن جمله حدیثی است که علامه مجلسی در مورد معراج جسمانی رسول اکرم (ص) نقل می­کند که : هنگام برخاستن از زمین دامن یا پای مبارک پیامبر به ظرف آبی می­خورد و آن ظرف واژگون می­شود. اما بعد از این که پیامبر اکرم (ص) از معراج جسمانی باز می­گردند مشاهده می­کنند که پس از گذشت این همه زمان هنوز آب آن ظرف در حال ریختن روی زمین است ... اینشتین این حدیث را از گرانبهاترین بیانات علمی پیشوایان شیعه در زمینه­ی "انبساط و نسبیت زمان" دانسته و شرح فیزیکی مفصلی بر آن می­نویسد....

همچنین اینشتین در این رساله "معاد جمسانی" را از راه فیزیکی اثبات می­کند (علاوه بر قانون سوم نیوتون = عمل و عکس العمل .) او فرمول ریاضی "معاد جسمانی " را عکس فرمول معروف "نسبیت ماده و انرژی" می­داند:E=M.C2>>M=E:C2 یعنی اگر حتی بدن ما تبدیل به انرژی شده باشد دوباره عینا" به ماده تبدیل شده و زنده خواهد شد.

اینیشتین در این کتاب همواره از آیت­ الله بروجردی با احترام و بارها به لفظ "بروجردی بزرگ" یاد کرده و از شادروان پروفسور حسابی نیز بارها با لفظ "حسابی عزیز"...

000/000/3 دلار بهای خرید این رساله توسط پروفسور ابراهیم مهدوی (مقیم لندن) با کمک برخی از اعضاء شرکت­های اتومبیل بنز و فورد و .. از یک عتیقه­ دار یهودی بوده و دستخط اینشتین در تمامی صفحات این کتابچه توسط خط شناسی رایانه­ای چک شده و تأیید گشته که او این رساله را به دست خود نوشته است. هم اکنون این کتاب ارزشمند در حال ترجمه از آلمانی به پارسی – توسط دکتر عیسی مهدوی (برادر دکتر ابراهیم مهدوی) و توأم با تحقیق و ارائه منابع مذکور در متن (توسط اینجانب) می­ باشد و بسیاری از متن آن ترجمه و تحقیق فنی شده است . اصل نسخه این رساله اکنون جهت مسائل امنیتی به صندوق امانات سری لندن – بخش امانات پروفسور ابراهیم مهدوی – سپرده شده و نگهداری می­شود. توضیحات بیشتر و شماره ثبت آن را برای اطلاع خوانندگان در آغاز برگزیده این کتابچه ارائه خواهیم داد.

گزده­ای از آخرین رساله اینشتین: (DIE ERKLA"RUNG دی ارکلرونگ = بیانیه) ترجمه: دکتر عیسی مهدوی، تحقیق و پیشگفتار و پاورقی: اسکندر جهانگیری



:: برچسب‌ها: شیعه 12 امامی بودن انیشتین, انیشتین, نامه انیشتین به خدا, نامه انیشتین به ایت الله بروجردی,
ادامه ی مطلب ...

نوشته شده توسط ... در ساعت 6:53



روش پولدار شدن!

دو شنبه 14 مهر 1393

یه فكر اقتصادي توپ زده به سرم : یه سفر میرم سانفرانسیسکو، یکی از کلیه هامو میفروشم دلار میگیرم برمیگردم ایران، هم یه کلیه میخرم هم یه ماشین خیلی خفن!!!!



:: برچسب‌ها: مطالب زیبا و پر محتوا,

نوشته شده توسط ... در ساعت 18:20



توجه توجه

دو شنبه 14 مهر 1393



:: برچسب‌ها: قانون رانندگی در ایران,

نوشته شده توسط ... در ساعت 18:18



3D

دو شنبه 14 مهر 1393

برای اولین بار در تاریخ وب نویسی دارم براتون یه پست 3D میزارم
.
.
.
.
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 

"D D D  "
خواهش میکنم تشویق نکنید 



:: برچسب‌ها: پست 3D,

نوشته شده توسط ... در ساعت 18:11



فانتزیها

دو شنبه 14 مهر 1393

يکي از فانتزيام اينه که
پليس تو ايست وبازرسي ماشينم رو نگهداره …
- بگه اسم ؟
+ بگم عباس
- بگه نام پدر ؟
+ بگم عباس علي
- بگه فاميلت چيه ؟
+ بگم عباسي
- بگه از کجا مياي ؟
+ بگم عباس آباد
- بگه کجا ميري ؟
+ بگم بندر عباس
پليسه شاکي شه !!!
- بگه بي شرف منو سرکار گذاشتي 
+ بگم نه به حضرت عباس.



:: برچسب‌ها: فانتزیها,

نوشته شده توسط ... در ساعت 18:9



روزهای هفته من اینجوریه

دو شنبه 14 مهر 1393

ايام هفته من اينجوري ميگذره :
 شنبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
يکشنبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
دوشنبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
سه شنبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
چهارشبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
پنشمبه جمه خنثی

 



:: برچسب‌ها: روزهای هفته خوب, ,

نوشته شده توسط ... در ساعت 18:3



درباره



بارالها... از كوي تو بيرون نرود پاي خيالم نكند فرق به حالم چه براني،چه بخواني ... چه به اوجم برساني چه به خاكم بكشاني ... نه من آنم كه برنجم نه تو آني كه براني.. نه من آنم كه ز فيض نگهت چشم بپوشم نه تو آني كه گدا را ننوازي به نگاهي در اگر باز نگردد... نروم باز به جايي پشت ديوار نشينم چو گدا بر سر راهي كس به غير از تو نخواهم چه بخواهي چه نخواهي باز كن در كه جز اين خانه مرا نيست پناهي
miladseifi2015@gmail.com


مطالب پیشین

کاریکاتوری در مورد کنکور سراسری
اخبار کامل کنکور سراسری 94
(کاریکاتور) توافق لوزان!
واکنش احمدی نژاد به توافق لوزان +عکس
توافق لوزان سویس
اینطوری فرمون میدناااا
مراسم خواستگاری این روزه
غم نان...
تفاوت بین عذرخواهی مردها و زن ها
حجاب..
قابل توجه دشمنان وطن...
ترسناک ترین سقوط آزاد در جهان (عکس)
سال نو بر تمام ایرانی های با غیرت مبارک باد
فرا رسیدن دهه اول فاطمیه تسلیت باد
با عرض پوزش
قانون اول فیزیک در کارتون ها
اغاز امامت حضرت مهدی (عج) مبارک
شهدات امام حسن عسکری تسلیت باد
ریگ جن؛ مثلث برمودای ایران (منطقه نفرین شده)
40 قانون عجیب دنیا




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by dodotacharta